Daňové zákony 2020 ČR XXL ProFi (Díl I. - tištěná verze)

Vyprodáno JIŽ BRZY

Úplná znění platná v roce 2020 (v praktickém kompletu s webem, e-booky a aktualizačním servisem)
Nové vydání oblíbené příručky vycházející od roku 1994 v právním stavu pro rok 2020 (včetně tzv. vládního daňového balíčku)
Obsah: systematické úvodní komentáře všech aktuálních novel, úplná znění zákona o daních z příjmů, zákona o dani z přidané hodnoty, zákona o dani silniční, zákona o dani z nemovitých věcí, zákonného opatření o dani z nabytí nemovitých věcí, zákona o evidenci tržeb, zákona o rezervách pro zjištění základu daně z příjmů a daňového řádu
Hlavní vlastnosti: barevné rozlišení novel, kvalitní bílý papír, orientační prvky, uspořádání a přehledná grafická úprava zohledňující potřeby přesné práce s textem, extra široký formát A4+. Publikace s doplňkovým servisem pro náročné uživatele (podnikatele, daňové poradce, účetní, pracovníky Finanční správy, ekonomický management, studenty) - jediná tohoto typu na českém trhu. Pro denní použití v profesionální praxi.
Doplňky a servis: e-book v pdf v právním stavu pro rok 2020 + e-booky v pdf s aktuálními zněními po každé změně, 12x ročně pravidelný aktualizační servis v pdf s nejnovějšími informacemi o vývoji daňové legislativy, bonusové e-booky s podrobně komentovanými novelami, e-booky pro mobilní zobrazovací zařízení (čtečky, smartphony, tablety) ve formátu ePub, servisní webová stránka DanoveZakony365.cz pro uživatele s aktuálními texty a podrobnými informacemi k novelám. Všechny součásti servisu v pdf jsou koncipovány v obdobné grafické úpravě jako tištěná publikace ve formátu A4 s možností tisku.

Vychází v lednu 2020.

169,00 Kč