Daňové zákony 2022 XXL ProFi ČR (II. díl)

PŘIPRAVUJEME

Úplná znění platná v roce 2022 (v praktickém interaktivním kompletu s webem, e-bookem a aktualizačním servisem)
Rozšiřující vydání oblíbené příručky s další daňovou legislativou v právním stavu pro rok 2022
Obsah: systematické úvodní komentáře všech aktuálních novel, úplná znění zákona o Finanční správě ČR, zákona o rezervách pro zjištění základu daně z příjmů, zákona o spotřebních daních, zákona o účetnictví, zákona o mezinárodní spolupráci při správě daní a zákona o omezení plateb v hotovosti
Hlavní vlastnosti: výrazné rozlišení novel, kvalitní bílý papír, orientační prvky, uspořádání a přehledná grafická úprava zohledňující potřeby přesné práce s textem, extra široký formát A4+. Publikace s doplňkovým servisem pro náročné uživatele (podnikatele, daňové poradce, účetní, pracovníky Finanční správy, ekonomický management, studenty) - jediná tohoto typu na českém trhu. Pro denní použití v profesionální praxi.
Doplňky a servis: e-book v pdf v právním stavu pro rok 2022 + e-booky v pdf s aktuálními zněními po každé změně, 12x ročně pravidelný aktualizační servis v pdf s nejnovějšími informacemi o vývoji daňové legislativy, bonusové e-booky s podrobně komentovanými novelami, e-booky pro mobilní zobrazovací zařízení (čtečky, smartphony, tablety) ve formátu ePub, servisní webová stránka DanoveZakony365.cz pro uživatele s aktuálními texty a podrobnými informacemi k novelám. Všechny součásti servisu v pdf jsou koncipovány v obdobné grafické úpravě jako tištěná publikace ve formátu A4 s možností tisku. Prodává se jako komplet s elektronickou verzí a aktualizačním servisem.

Vyjde v lednu 2022

179,00 Kč